Doprava a platba

Možnosti dopravy a platby

V internetovom obchode www.hydroflora.sk môžete za tovar zaplatiť týmito spôsobmi:

  • hotovosť / platobnou kartou priamo pri osobnom odbere
  • bankovým prevodom (zálohovou faktúrou) - Po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme predfaktúru s číslom účtu a variabilným symbolom, za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený v ČSOB. Najmä pri medzibankových prevodoch trvá pripísanie úhrady na náš účet a následné spracovanie 2-3 pracovné dni, preto, pokiaľ potrebujete expresné vybavenie objednávky, zvoľte radšej platbu na dobierku alebo online platbu.
  • online bankový prevod (prostrední­ctvom predvyplneného platobného príkazu v internet bankingu vybranej banky) - Po výbere Vašej banky budete presverovaný na platobnú bránu GoPay a ďalej do rozhrania Vášho internet bankingu, kde sa Vám zobrazí predvyplnený formulár platobného príkazu. Výsledok online platby vidíme okamžite, čo zaručí rýchle vybavenie objednávky (pokiaľ je tovar skladom).
  • online platba platobnou kartou - Bezpečná online platba platobnou kartou prostredníctvom služby GoPay. Výsledok online platby vidíme okamžite, čo zaručí rýchle vybavenie objednávky (pokiaľ je tovar skladom).
  • GP webpay - Bezpečná online platba platobnou kartou alebo prostredníctvom Google Pay cez platobnú bránu GP webpay. Výsledok online platby vidíme okamžite, čo zaručí rýchle vybavenie objednávky (pokiaľ je tovar skladom).
  • dobierka - Za tovar zaplatíte pri prevzatí u kuriéra, príplatok za platbu na dobierku je 2,99 €. Dobierku môžete vyplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, dobierku do Českej republiky je možné vyplatiť iba v českých korunách.

V prípade, že si objednáte tovar, ktorý nie je bežne skladom, alebo špecifický tovar, alebo pôjde o nadštandardne veľkú objednávku tovaru (čo sa do celkovej sumy objednávky alebo počtu objednaných kusov týka), môžeme požadovať finančnú zálohu alebo platbu vopred, o čom vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.

Čo sa týka spôsobu doručenia vašej objednávky, môžete si vybrať medzi nasledujúcimi možnosťami:

  • osobný odber - Tovar si môžete prevziať osobne v predajni FLORAcentrum na Rybničnej 38/o, Bratislava, pri čom, prosím, počkajte na notifikačný e-mail a SMS o prichystaní tovaru k osobnému odberu. Bežne vieme tovar na osobný odber nachystať do 3 hodín od prijatia objednávky (pokiaľ je tovar skladom). Tovar je rezervovaný po dobu 5 dní. Pozor, prosíme rešpektovať, že pre veľké živé rastliny (výška nad 100 cm) a nadrozmerný tovar (napr. ťažké betónové či keramické kvetináče alebo umelé rastliny s výškou nad 250 cm) je možný iba osobný odber na predajni, nákupný košík inú možnosť dopravy ani neponúkne.
  • kuriér - Pokiaľ je tovar skladom, zväčša ho expedujeme najneskôr nasledujúci pracovný deň od prijatia objednávky. Tovar je doručený nasledujúci pracovný deň (max. do 2 pracovných dní) po expedovaní objednávky v čase od 8:00 do 18:00. Pred dodaním Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať, aby ste si mohli dohodnúť presnejší čas dodania. Tovar je pri preprave poistený. Prepravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service (UPS) v rámci SR a In Time v rámci ČR.

Cena dopravy záleží od celkovej hmotnosti objednávky, ktorú vám spočíta nákupný košík. Ceny dopravy nájdete nižšie. Doprava nad 350 € je zdarma v rámci Slovenskej republiky a nad 400 € v rámci Českej republiky - nevzťahuje sa na príplatok za dobierku a dopravu substrátov. *



Ceny dopravy a platby pre Slovenskú republiku

Kuriér Slovak Parcel Service (UPS)

Cena dopravy kuriérom SPS
(príplatok za dobierku 2,99 €)

Hmotnosť

do 3 kg

do 5 kg

do 10 kg

do 20 kg

do 30 kg

do 40 kg

Ceny dopravy

5,90 €

6,30 €

7,10 €

8,80 €

17,80 €

23,50 €

Hmotnosť

do 50 kg

do 75 kg

do 100 kg

do 150 kg

do 200 kg

do 250 kg

Ceny dopravy

29,30 €

45 €

59 €

88 €

117 €

146 €

Doprava pri hodnote tovaru nad 350 € zdarma! *

 

Tovar je doručený nasledujúci pracovný deň od expedovania objednávky v čase od 8:00 do 18:00. Pohyb zásielky môžete sledovať na stránkach Slovak Parcel Service, sledovacie číslo zásielky Vám zašleme e-mailom po expedovaní objednávky.

Pred dodaním Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať, aby ste si mohli dohodnúť presnejší čas dodania. Tovar je pri preprave poistený – zakúpený tovar si po prevzatí zásielky, prosím, skontrolujte čo najskôr. Pri viditeľnom poškodení vonkajšieho obalu zásielky odporúčame spísať škodový záznam pri preberaní zásielky od kuriéra. V prípade poškodenia obsahu zásielky musí byť reklamácia nahlásená najneskôr nasledujúci pracovný deň po prevzatí zásielky. Prípadné poškodenie bezodkladne nahláste na našich telefónnych číslach 0903 438 448, 02 32 66 19 81 alebo e-mailovej adrese hydroflora@hydroflora.sk


Zasielanie živých rastlín kuriérom Slovak Parcel Service (UPS)

Malé a stredne veľké živé izbové rastliny (do výšky 100 cm) Vám radi zašleme aj kuriérom v našich špeciálnych krabiciach. Všetky rastliny, pre ktoré je možné doručenie kuriérom, nájdete v kategórii S dopravou domov alebo označené oranžovým štítkom "S dopravou domov". Pri zasielaní rastlín kuriérom sa okrem poštovného platí aj balné, ktorého výšku Vám vyčísli nákupný košík.

Pri veľkých živých rastlinách (od výšky 100 cm) je možný len osobný odber v našom showroome na Rybničnej 38/o v Bratislave. V rámci Bratislavy a okolia Vám živé rastliny v prípade záujmu dovezú naši zamestnanci – ohľadom ceny dovozu týchto rastlín sa informujte vopred na e-mailovej adrese hydroflora@hydroflora.sk

Kedy môžem očakávať dodanie objednávky?

Predpokladaný termín odoslania objednávky je 5-10 pracovných dní od prijatia objednávky, pokiaľ máme rastlinku na sklade, môže sa termín dodania skrátiť. Rastlinky odosielame v prvej polovici pracovného týždňa, aby rastlinka nezostala v krabici dlhšie ako je nutné.V prípade platby zálohovou faktúrou musí byť úhrada spracovaná najneskôr vo štvrtok, aby sme rastlinu ešte vedeli expedovať v danom týždni.

Po odoslaní dostanete informáciu o odoslaní balíka s možnosťou sledovať balík.

Hneď ako k vám rastlina dorazí, je nutné ju z krabice vybrať (v opačnom prípade môže dôjsť k poškodeniu rastliny).

Prečo moja rastlinka vyzerá inak ako na produktovom obrázku?

Rastlinky sú na rozdiel od iného tovaru živé a teda každá je trochu iná. Snažíme sa na našom produktovom obrázku zobrazovať čo najdôveryhodnejšiu reprezentáciu daného typu rastlinky, avšak rastlina, ktorú vám doručíme, sa môže od produktovej fotky mierne líšiť v sfarbení, počte listov, textúre, veľkosti (napríklad listov) a iných drobných odlišnostiach (tieto odlišnosti nie sú dôvodom pre reklamáciu, reklamácia spojená s týmto typom sťažností žiaľ nebude uznaná).

Moja objednávka dorazila poškodená. Čo mám robiť?

Živé rastlinky sú veľmi krehké a preto sa počas prepravy, napriek všetkej našej snahe, môže stať, že rastlinka dorazí poškodená. Pokiaľ je krabica už na pohľad viditeľne poškodená, prosíme o odfotenie poškodenej krabice ešte pred samotným rozbalením rastlinky. Hneď po príchode rastliny rastlinu rozbaľte, prípadnú reklamáciu tovaru je nutné riešiť ešte v deň prevzatia zásielky (v opačnom prípade nemusí byť reklamácia uznaná).

Reklamácia

Živé rastlinky sú veľmi krehké a preto s nimi je nutné zaobchádzať jemne. Naše špecializované krabice prispôsobené na prepravu rastlín minimalizujú riziko ich poškodenia, ktoré vzniká v súvislosti s prepravou rastlín, avšak proces prepravy nemusí byť vždy láskavý a preto každú reklamáciu posudzujeme individuálne. Prosíme vás, premerajte a premyslite si, o akú rastlinku máte záujem, pretože reklamácie prijímame len v prípade, že vám rastlinka príde výrazne poškodená prepravou, mŕtva alebo chorá. Prosíme vás o preberanie rastlín a plánovanie vašich objednávok tak, aby rastliny nestrávili v preprave dlhší čas ako je nutné.


Express doručenie v rámci Bratislavy

V rámci Bratislavy Vám tovar expresne do 2 hodín od objednania doručí HOPIN kuriér. Tento spôsob dopravy je možné zvoliť iba pre tovar, ktorý je momentálne skladom (ak je v nákupnom košíku tovar na objednávku, nákupný košík možnosť tejto dopravy ani neponúkne) a platí iba pre bratislavské adresy dodania. Tovar musí byť uhradený vopred, nie je možná platba na dobierku.

Expresné doručenie garantujeme iba pre objednávky prijaté v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00, pri zadaní objednávky mimo tohto času môže byť objednávka doručená až doobeda nasledujúci pracovný deň. Mimo tohto času nákupný košík možnosť tejto dopravy neponúkne.

Cena express doručenia v rámci Bratislavy je jednotne 10 € pri akejkoľvek hodnote objednávky, pri akejkoľvek hmotnosti či rozmere objednaného tovaru. Nadrozmerný tovar a živé rastliny nad 100 cm sú vylúčené z prepravy, nákupný košík pri takomto tovare túto možnosť prepravy ani neponúkne. 


Osobný odber na showroome v Bratislave

Tovar si môžete prevziať osobne v predajni FLORAcentrum na Rybničnej 38/o v Bratislave. Akonáhle bude Vaša objednávka pripravená na osobný odber, budeme Vás informovať notifikačným e-mailom a SMS.

Tovar je zarezervovaný po dobu 5 dní od skompletovania objednávky, prípadne je možné dohodnúť si individuálny termín vyzdvihnutia. Platba je možná vopred (online bankový prevod, online platba platobnou kartou, zálohová faktúra) alebo priamo pri odbere tovaru (hotovosť, platobná karta).



Ceny dopravy a platby pre Českú republiku

Kuriér In Time

Cena dopravy kuriérom In Time
(príplatok za dobierku 2,99 €)

Hmotnosť

do 5 kg

do 10 kg

do 15 kg

do 20 kg

do 30 kg

do 40 kg

do 50 kg

Ceny dopravy

7 €

8,50 €

10 €

11,50 €

14 €

17 €

21 €

Hmotnosť

do 75 kg

do 100 kg

do 150 kg

do 200 kg

do 250 kg

do 300 kg

do 400 kg

Ceny dopravy

54 €

72 €

107 €

143 €

178 €

214 €

286 €
Doprava pri hodnote tovaru nad 400 € zdarma! *

 

Tovar je doručený do 2 pracovných dní od expedovania objednávky v čase od 8:00 do 18:00. Pohyb zásielky môžete sledovať na stránkach In Time, sledovacie číslo zásielky Vám zašleme e-mailom po expedovaní objednávky. Dobierku je v Českej republike možné uhradiť iba v českých korunách.

Pred dodaním Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať, aby ste si mohli dohodnúť presnejší čas dodania. Tovar je pri preprave poistený – zakúpený tovar si po prevzatí zásielky, prosím, skontrolujte čo najskôr. V prípade poškodenia tovaru nám musí byť reklamácia (právo na náhradu škody) nahlásená najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky.

Do Českej republiky zasielame aj malé a stredne veľké živé izbové rastliny (do výšky 100 cm) v našich špeciálnych krabiciach. Všetky rastliny, pre ktoré je možné doručenie kuriérom, nájdete v kategórii S dopravou domov alebo označené oranžovým štítkom "S dopravou domov". Pri zasielaní rastlín kuriérom sa okrem poštovného platí aj balné, ktorého výšku Vám vyčísli nákupný košík. Živé rastliny do Českej republiky expedujeme vždy najneskôr v stredu, aby pri neskoršom expedovaní nehrozilo zbytočné preskladnenie rastlín v depe prepravcu počas víkendu. V prípade platby zálohovou faktúrou musí byť úhrada spracovaná najneskôr v stredu, aby sme rastlinu ešte vedeli expedovať v danom týždni. Viac informácií o zasielaní živých rastlín kuriérom nájdete vyššie.

Prípadné poškodenie obsahu zásielky pri preprave spoločnosťou In Time, prosím, bezodkladne nahláste na telefónnych číslach 0903 438 448, 02 32 66 19 81 alebo e-mailovej adrese hydroflora@hydroflora.sk


Osobný odber na showroome v Bratislave

Tovar si môžete prevziať osobne v predajni FLORAcentrum na Rybničnej 38/o v Bratislave. Akonáhle bude Vaša objednávka pripravená na osobný odber, budeme Vás informovať notifikačným e-mailom a SMS.

Tovar je zarezervovaný po dobu 5 dní od skompletovania objednávky, prípadne je možné dohodnúť si individuálny termín vyzdvihnutia. Platba je možná vopred v českých korunách (online bankový prevod, online platba platobnou kartou, zálohová faktúra) alebo priamo pri odbere tovaru (hotovosť, platobná karta), na mieste je platba možná iba v eurách.



Ceny sú uvádzané vrátane DPH.

* Doprava zdarma sa nevzťahuje na substráty z dôvodu ich pomerne veľkého objemu a váhy. Pri doručovaní substrátov vždy účtujeme aj poštovné. Ak si objednávate tovar – kvetináče a príslušenstvo ku kvetináčom v hodnote nad 250 € a máte záujem aj o substrát do kvetináčov, objednávku substrátu, prosím, realizujte zvlášť. Doprava zdarma sa nevzťahuje pre veľkoodberateľov, pre veľkoodberateľov platí osobitný cenník poštovného - ohľadom možností prepravy pri veľkoobchodných objednávkach nás neváhajte kontaktovať.